2020-02-14

“astraea”の試聴が始まりました。


2nd Album『feel like, feel right』より。
“astraea”



PROGRESSIVE FOrMのsoundcloudで公開されました。
2nd Albumの制作はこの曲から始まりました。
2年前の夏でした。
タイトルの『feel like, feel right』もここから決めていました。
ずっと聴いてもらいたくて、でも次の作品でと思い続けました。
まだ試聴ですが、来月ようやく叶います。


New song "astraea" from 2nd album「feel like, feel right」was uploaded on soundcloud of PROGRESSIVE FOrM.
The production of 2nd Album started with this song.
It was summer two years ago.
The title "feel like, feel right" was also decided from that time.
I wanted to listen to it all the time, but I kept thinking about the next album.
It will come true next month.