2020-03-03

“alphabetagammadelta”の試聴が始まりました。


2nd Album『feel like, feel right』より。
“alphabetagammadelta”



PROGRESSIVE FOrMのsoundcloudで公開されました。
以前に公開していた楽曲で、この曲で初めましての方も多かったと思います。
1st Albumに入れるか迷い、自分なりのテーマに合わず外しました。
2nd Albumのテーマにはとても合いました。
再編集しましたので、ぜひご試聴ください。


New song "bange feat. kota okuyama" from 2nd album「feel like, feel right」was uploaded on soundcloud of PROGRESSIVE FOrM.
This is a previously released song, but it is being re-edited here.
I think some of you know me for the first time in this song.
I was wondering if I could put it in the 1st Album, and removed it because it didn't fit my theme, but it fit the theme of the 2nd Album very well.
Please listen.