2020-03-18

“bange feat. kota okuyama”のイメージ映像が公開されました。



2ndアルバムより、kota okuyamaくんとレコーディングした“bange”という曲のイメージビデオを公開しました。
RECした日はとても夕日が綺麗で、その映像に秋田の様々な場所をトイカメラで撮影したものを織り交ぜました。

kota okuyamaくんとは、高校生の時に地元の楽器屋さんにご協力いただき初めて一緒にレコーディングしました。
当時は秋田のインディーズバンドさん達にも仲良くしてもらい、たくさんの思い出を作りました。

あれから何年経ったか、一緒にアコースティックギターを弾いて、この曲を作りました。
変わったこと、変わらないこと、様々です。
僕は運がいいことに、またこうして作品を残すことができました。
音楽で繋がるということは、時間を飛び越えるということだと思います。
ただの田舎の音楽が好きな子供ふたりが、時間を越えてこんな曲を作りました。
ぜひ聴いてくださいね。


I uploaded a music video of “bange” recorded with kota okuyama.
This song is included in my 2nd album.
On the day of the REC, the sunset was very beautiful, and we mixed the footage of various places in Akita with toy cameras.
We recorded together for the first time in high school with the help of a local music store.
At that time, we had many indie bands in Akita get along.
And I got a lot of memories.

How many years have passed since then?
We also played acoustic guitar together to make this song.
There are various things that have changed, things that have not changed.
Fortunately, I was able to leave the work this way.
I think connecting with music means jumping over time.
Two kids who just love music living in the countryside made this song over time.
Please listen by all means.