2020-03-19

“ongoing”の試聴が始まりました。


2nd Album『feel like, feel right』より。
“ongoing”



PROGRESSIVE FOrMのsoundcloudで公開されました。
音メモ35より。
公園にある木製の階段を何度も上り下りして録音しました。
2nd Album収録にあたり、リズムを打ち込み直すところから始めました。
実際に演奏している音と、フィールドレコーディングと、サンプル。
自分なりにこのバランスが上手くできた曲ではないかな、と思います。


New song "rain is always looking for clouds" from 2nd album「feel like, feel right」was uploaded on soundcloud of PROGRESSIVE FOrM.
From sound memo 35.
I recorded up and down the wooden stairs in the park many times.
When recording the 2nd Album, I started by re-entering the rhythm.
Sounds actually played, field recordings, samples.
I guess it's a song that balances well.